Bekännelser

Jag kan inte dricka mjölk på morgonarna, funkar helt enkelt inte
Varje morgon springer jag till bussen, för går så himla sent, finns viktigare saker att göra
Mitt liv är kaos just nu
Jag fick nyss reda på mitt slutbetyg i matte och blev jätteglad
Idag klippte jag mig, det blev fult
Jag har nyss gjort om mitt rum alldeles själv
Jag kan spela piano
Jag vill sååå gärna ha hunter stövlar, men börjar bli liiiite försent nu
Just nu tror jag att jag har feber
Och jag är sur på er för att ni inte frågar nått i → frågestunden
 


Kommentarer
Denise

sv: photoshop! :) annars kan du göra på pixlr.com, liknar lite photoshop

2012-12-07 @ 23:43:18
URL: http://deniseljohanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0