2012 lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag åkte utomlands utan mina föräldrar.
 
Hur har ditt 2012 varit? Det har varit både toppen och skitdåligt
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Det hoppas jag verkligen. Ska satsa på både fotbollen och skolan. Sen ska jag verkligen ta vara på sommaren. Och även åka till Turkiet. Har redan massa planer. 
 
Blev du kär i år? Nope, förutom i choklad dåra.
 
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Har ingen koll på datum, men när vi åkte till Spanien med laget! Och Gothia!


 
Vad spenderade du mest pengar på? Choklad, mat och kläder.
 
Bästa köp? Lätt mitt löshår!

Vem har du umgåts med mest? Linda och Moa tror jag, men har även umgåtts med många fler!

Hur många kysste du?  5 st..

Har du haft ett förhållande under 2012? Ja

 

Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid med min familj, tränat mer.


 
Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat med dom jag älskar, och inte ätit så mycket..

 

Bästa minnet från 2012? Utlandsresan med min familj till Fuertuvernura! Den var helt underbar, bodde på hotell med all inclusive och levde på stranden varje dag och shoppade, hade det allmänt bäst bara!

Favoritprogram/serier? Pretty little liars!

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Ähm.. Det var i maj så har lite svårt att komma ihåg men jag öppnade paket, haha, och spenderade den med vänner och familj :)

 

 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, en utlandsresa.


 
Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min familj, fotbollen och skolan ibland faktiskt.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2013? ♥Ta mer hand om dig själv! ♥Ät bättre! ♥Våga mer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0